Meny:

Námorná doprava & Vracia

Odeslání a vrácení Před zadáním objednávky si pečlivě přečtěte následující podmínky. Náš servisní tým poskytne poprodejní službu podle těchto podmínek při schválení vaší transakce. Lodní doprava Objednávky jsou obvykle odesílány do 1-2 pracovních dnů od data objednávky. Mezinárodní expresní službu používáme pro všechny mezinárodní zásilky. Náš servisní tým poskytne sledovací číslo pro sledování online ihned po odeslání zboží. Obvykle zásilku odesíláme USPS.EMS, který potřebuje 5-7 pracovních dnů. Sledování Náš servisní tým zašle e-mailu zákazníkovi číslo sledování. spolu s místem, kde mohou sledovat objednávku po odeslání objednávky. Zveme vás kupujícímu, aby z času na čas zkontroloval e-mail nebo stav zásilky své objednávky a kontaktujte místní poštu, pokud jsou k dispozici. Pokud se náš balíček vrátil kvůli tomu, že k němu nikdo nepodepsal, nebudeme na něj plně platit. Pokud si zákazník stále přeje vrácenou objednávku, pak jsou zodpovědní za přepravenou přepravu, která závisí na hmotnosti komodity. Zrušení a změna Pokud si přejete svou objednávku zrušit, zašlete nám prosím okamžitě email. Zrušení a změna objednávky je přijata pouze do 5 hodin. Zruší se storno poplatek ve výši 10%. Odeslané objednávky nelze zrušit. Vrátit se 1. Pokud chcete produkty vrátit, kontaktujte nás do 7 dnů od obdržení a informujte nám o důvodech vrácení. Pokud se vyskytnou vážné problémy s kvalitou, prosím, ukažte nám prosím nějaké obrázky z expresního potvrzení a výrobky, které mohou odrážet závady. 2. Výrobky se závažným problémem s kvalitou mohou být vráceny a vyměněny. Po zboží nám poskytneme dostatečné důkazy. Plnou náhradu však nelze přijmout. 3. Pokud by produkty byly poškozeny lidskými faktory, nepřijímáme návrat. 4. Před vrácením zboží nás prosím požádejte o adresu. Pokud by došlo k ztrátě parcelu z důvodu nesprávné adresy, již bychom vaše objednávku nenahradili. Pokud by nám vaše objednávka byla vrácena z důvodu nesprávné adresy nebo nikdo nepodepsal, nebudeme vám nabízet plnou náhradu. A co víc, po odeslání vráceného zboží zajistíme opětovné odeslání a měli byste zaplatit za příplatek. 5. Nebudeme nabízet plnou náhradu, pokud odmítnete podepsat zásilku na základě účelu, s výjimkou dohody. Když obdržíme výnosy, vrátíme vám refundaci poštovného. Nahradit 1. Zboží lze vyměnit za nepoužitých a původních podmínek se všemi původními obaly a štítky. 2. Pokud zašleme objednávku v nesprávné barvě, velikosti nebo stylu a chcete ji změnit, kontaktujte nás do 15 dnů od obdržení produktu. Náhrada nemůže být přijata po 15 dnech. 3. Před vrácením zboží nás prosím požádejte o adresu. Byl-li parcel ztracen kvůli nesprávné adrese, neměli bychom již objednávku nahradit. 4. Vysoce doporučujeme, abyste si vybrali vysledovatelnou poštovní nebo kurýrní službu, abychom mohli zásilku sledovat online. Navíc informace o sledování budou důkazem našeho časového překonání. 5. Jakékoli další náklady na výměnu by měly být na straně kupujícího, zejména poštovné. 6. Pokud je výrobek vaší objednávky na ETD mimo skladbu, budeme vás kontaktovat na výměnu. Cena výměny může být o něco vyšší než cena vaší původní objednávky, měla by však činit až 6%. Vrácení platby 1. Pokud je s zbožím malá vada, ale nemá vliv na jeho každodenní používání, nabídneme částečnou náhradu jako náhradu 2. Pokud dokážete, že produkty jsou vážné, můžeme vám nabídnout plnou náhradu za okolností bez náhrady. 3. Pokud neobdržíte po 25 dnech žádné informace o sledování vašeho balíčku, vrátíme vám za plnou částku. Pojištění Více než 99% položek bude doručeno bezpečně. Nemusíte platit další peníze na pojištění, lodní společnost bude zodpovědná za všechny položky, které se zavazují. V případě ztráty nebo poškození vaší položky odpovídáme za polovinu ztráty.
Copyright © 2019 www.bytynabrevnove.cz. Powered by Vyprodej Boty Nike